Jeg trenger 10 timer til

Categories Sponset

Herregud for en stressende dag. Jeg var ute av døren rundt klokken 08.00 å kom akkurat inn døren. Jeg har trent, fått satt på vipper på Trondheim’s beste salong (som du kan finne HER), jeg har levert julegaver å jeg har kjøpt julegaver. ENDA har sikkert hundre ting jeg må fikse før jeg drar til Stockholm imorgen. Flyet går fra Trondheim 08.00, så jeg må faktisk opp klokken 5! Jeg tror ikke det blir mye søvn på denne jenta, for hun har ikke begynt å pakke enda. Jeg har også masse jeg må gjøre før jeg kan begynne å pakke. Jeg som trodde jeg lå i rute for noen dager siden, så feil kan man ta . Kan noen være så snill å gi meg 10 timer ekstra ? Jeg trenger det virkelig. Det er forresten siste sjanse nå til å melde seg på konkurransen som du finner HER. Jeg trekker vinnerne i løpet av natta da jeg ikke har tid før, haha! 

 

 

//annonselenker

5 kommentarer

5 thoughts on “Jeg trenger 10 timer til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *