Cheers for our friendship

Categories Reise

Hei mine kjære ! Nå har vi akkurat kommet hjem fra middagen. Vi bestemte oss for å prøve ut en Indisk resturant. Jeg kan ikke si noe annet enn wow. Maten var utrolig god, de som jobbet der var kjempe hyggelig å lokalet var utrolig spesielt. Nå skal vi slappe av litt på hotellet før turen går videre ut på byen. Vi skal drikke litt champange og vin mens vi ordner oss. Hotellet har en skybar som vi tenkte å prøve ut før vi dro på byen. Byen stenger ikke før 5, så vi har god tid. Vi var litt bekymret da vi så at alle utestedene hadde 23. MEN vi ble fortalt at det er en regel de har for å holde unge gutter unna, men jentene slipper som regel inn. Kjønnsdiskriminering eller hva? Noen ganger er jeg så glad for at jeg er jente. Så det ser faktisk ut som vi kommer oss ut på byen i kveld. Jeg gleder meg til å se hva Stockholm har å by på. Om dere har lyst å følge oss i kveld kan dere legge meg til på snapchat “sofieeec”

4 kommentarer

4 thoughts on “Cheers for our friendship

  1. Jeg fant også ut da jeg var i Dublin, at indisk mat er faktisk veldig godt 🙂 Hadde for meg at de brukte karri og kokosmelk i alt, men likevel så har de så mye forskjellig som smakte utrolig godt ^^
    Kos dere videre på turen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *