Jeg flytter hit

Categories Reise

Idag dro vi til gamlebyen her i Stockholm. Det tok faktisk bare 10 minutter å gå fra hotellet. Gamlebyen er det fineste stedet jeg har vært hittil. Det var fine gater, bygninger og parker. I tillegg var det MASSE butikker. Jeg tror nesten jeg må flytte hit, haha. De hadde et kjøpesenter der det KUN var merkebutikker. Jeg tror det var 5 etasjer med masse butikker. Så utvalget var stort å vi fant utrolig mye fnt. Jeg skulle ønske jeg hadde 20.000 mer på kontoen, haha. Nå skal vi snart komme oss ut for å spise litt før vi begynner å pakke. Vi skal hjem imorgen allerede, hvor ble tiden av ? Vi fant ut at vi  må dra ut en tur i dag også, da utelivet sikkert er mye bedre på lørdager. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om utelivet i Stockholm. Det var både bra og dårlig, i alle fall på de stedene vi besøkte i går. Drinkene i baren var også dyrere enn i Norge, så det ble en dyr kveld på oss i går. Så i dag skal vi nok drikke mer på hotelelt enn hva vi gjorde i går, haha. Det kjipeste jeg vet er å bruke penger på alkohol. Så mye fine klær man kan kjøpe istedenfor.  

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg flytter hit

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *