Være her noen dager til?

Categories Reise

                      

Nå skal vi begynne å gjøre oss klare for å dra ut igjen. Vi skal opp klokken 08.00 imorgen, så jeg er spent på hvordan dette skal gå. Kansje vi må være i Stockholm i noen dager til ? Det er egentlig helt greit for meg. Jeg kunne godt vært her i flere uker til, haha. I dag skal vi prøve ut et nytt utested så jeg håper det er bedre enn det vi var på i går. Ser ut som de har show på scenen også så det er jo ganske kult. Liker at det er litt annerledes enn hva jeg drar på hjemme i Norge. Jeg fant forresten jakken jeg har vært på utkikk etter kjempe lenge, er den ikke fin ? Jeg virkelig elsker den. Nå skal jeg begynne på verdens største oppgave = finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld haha. Jeg kan holde på i flere timer før jeg blir fornøyd. I går byttet jeg sikkert 10 ganger, måtte til og med dra til hotellet å bytte sko. Men nå må jeg nesten løpe om jeg skal rekke alt. Ha en fin kveld ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Være her noen dager til?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *