Goodbye Stockholm

Categories Reise


Er det virkelig søndag allerede ? Det føles ut som vi kom i går. Denne turen som vi har gledet oss til så lenge er nå over. Herregud for en tur vi har hatt, det har vært så morsomt. Det er ingen tvil om at jeg skal hit igjen. Hotellet var bra, menneskene var hyggelige, byen var kjempe fin, masse shopping og god mat. Kan man få det bedre? Jeg skulle ønske det var som for noen år siden, da det var billig å dra til Sverige. Drinkene på byen er faktisk dyrere her i Stockholm enn hjemme. Skulle nesten ikke trodd det, da alkohol er kjempe billig her. De kan å ta seg betalt, haha. Vi var redde for at vi ikke skulle rekke flyet da vi måtte opp klokken 08.00 i dag å vi ikke var hjemme før i 3 tiden. MEN vi er på flyplassen nå, så vi klarte det. Jeg kjenner at det virkelig suger å dra fra Stockholm nå. Hadde det ikke vært for at jeg skal til Tromsø imorgen hadde jeg blitt her til lillejulaften. Jeg og Julie vurderte å kjøpe oss et lite tre sånn at vi kunne feire jul her. Hadde ikke det vært koselig?

4 kommentarer

4 thoughts on “Goodbye Stockholm

  1. Jeg har kun kjørt igjennom Stockholm en gang. Skulle ta et cruise skip eller noe derifra, så fikk ikke sett mye av selve byen dessverre.. Det er fremdeles et av de stedene jeg ønsker å reise til i nærmeste fremtid! Ser ut som at du har kost deg masse 🙂 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *