Winter wonderland

Categories Reise

Etter å ha bodd i Tromsø i mange år har jeg hatt vanskeligheter med å like byen. Jeg har aldri vært fan av mørket, kulde og tettsteder hvis jeg kan kalle Tromsø det haha. Tromsø er jo ikke akkurat en liten by, men likevel føler jeg det er sånn at alle kjenner alle. Det er heller ikke så veldig mye å gjøre her. Selv om jeg aldri kunne flyttet tilbake så har virkelig Tromsø sine fine sider også. Jeg har ikke klart å fått julestemning hjemme i Trondheim da vi har varmegrader og regn. Men med engang flyet landet i Tromsø kom julestemningen. Det er skikkelig vinter her, hvor fint er ikke det? Snø i desember er virkelig noe jeg må ha for å kunne få julestemning. Akkurat nå føler jeg meg veldig heldig som kan reise hjem til Tromsø. 

15 kommentarer

15 thoughts on “Winter wonderland

  1. Jeg har kun vært i Tromsø om sommeren/høsten og synes det virker som en hyggelig by. Men skjønner at det ikke er like hyggelig om vinteren når det er mørgt. Men det er ihvertfall snø der, det er det ikke her.
    God jul 🙂

  2. Jeg har aldri vært så langt nord, men det ser utrolig koselig ut på bildene her 🙂 Snø og skikkelig julestemning 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *