Vil du ha sennep på pølsa?

Categories Mote

Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg har aldri helt klart å like gulfargen. Jeg har ingen gule plagg i garderoben min, trodde heller ikke jeg kom til å ville ha noen. MEN når vi var i Stockholm gikk jeg forbi denne skjønnheten på H&M. Sennepsgul har heller aldri vært en farge jeg har gått etter, men nå syntes jeg at fargen er kjempe fin. Det her er helt klart en av mine favorittgensere. Hadde aldri trodd at sennepsfargen som man har på pølsa si noen gang ville være noe jeg kom til å gå rundt med haha. Nå sitter jeg i sengen å blogger mens jeg venter på å bli hentet. Jeg skal ut å ta et par glass vin med noen gamle venninner. Jeg har ikke sett dem på mange år så jeg gleder meg utrolig mye. Har vært alt for dårlig til å ta kontakt når jeg først er hjemme så jeg bestemte meg for å skjerpe meg. Selv om jeg lå å sov på sofaen for en halvtime siden så har jeg klart å ordne meg ferdig. Men nå må jeg nesten løpe, skal rekke å lage meg noe mat før jeg drar. Ha en fin kveld alle sammen ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Vil du ha sennep på pølsa?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *