Dette kan jeg bli vandt til

Categories Hverdags

Så utrolig godt det er å komme hjem. Endelig kan jeg slappe helt av. Jeg er sånn type person som elsker å sitte lenge våken om kveldene. Hjemme får jeg aldri gjort det da det er mye som skjer dagen etter. I går tror jeg ikke jeg la meg før nærmere halv 3. Jeg har nesten nettopp stått opp å klokken er halv 12. Det eneste som står på planen min i dag er å trene, så jeg har utrolig mye tid haha. Nå har jeg akkurat spist hjemmelagde rundstykker med NUGATTI ♥ Nugatti har jeg ikke spist på mange år, men når det er ferie har man lov. Har spist nugatti to dager på rad nå haha. Om ikke så alt for lenge skal jeg prøve å komme meg opp av sofaen sånn at jeg kan dra på trening. Jeg syntes det er godt å ha treningen unnagjort tidlig på dagen sånn at jeg kan slappe av resten av dagen. Dette livet kunne jeg virkelig blitt vandt til. 

7 kommentarer

7 thoughts on “Dette kan jeg bli vandt til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *