Jeg dropper å være tradisjonell

Categories Festligheter

Jeg regner med at de fleste har sett på tre nøtter til askepott i dag? Jeg ble i alle fall spammet på snap av sikkert 90% av vennene mine. Når det kommer til julen syntes jeg tradisjoner er viktige å jeg elsker å ha mine tradisjoner når det kommer til julaften. Jeg vet at for mange er det å se tre nøtter til askepott et must for å få julestemning eller for å holde tradisjonene. Sånn er det IKKE her, haha. Tre nøtter til askepott har stått på tven i alt for mange år. Jeg er så utrolig lei av å se den filmen, er jeg virkelig den eneste? Jeg prøvde å se på det ifjor men byttet kanal etter 10 minutter. Når man begynner å kunne alle replikkene og scenene er det plutselig ikke like morsomt mer haha. Nå skal jeg snart begynne å pynte meg. Jeg sitter faktisk enda med pysjen på. Jeg ville egentlig bare ønske alle dere en god jul ? håper dere får en fantastisk feiring med deres nærmeste. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg dropper å være tradisjonell

  1. hihi jeg sa i går jeg skulle se akkurat den filmen på tv, men jeg var ute og handlet da askepoo rullet på nrk :p greit med juletradisjoner men gjør ikke noe om ikke alt blir holdt og alt blir likt hvert år :p kos deg masse i julen 🙂

  2. Jeg så de første 15 minuttene i år bare, da jeg ble hentet av pappa 🙂 Egentlig helt greit, for jeg kan jo nesten alt utenat, men neste år blir det nok 3 nøtter til askepott på skjermen igjen ;p Håper du har hatt en fantastisk feiring <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *