Byebye Tromsø

Categories Reise

Da er det endelig slutt på speilbilder og selfies. Endelig skal jeg hjem til min kjære som er fotografen bak bloggen. Det er Gabriel som tar alle bildene mine ( av og til Julie). Som jeg har nevnt tidligere er ikke mamma flink til å ta bilder, derfor orker jeg ikke å spørre heller haha. Så de siste 6 dagene har speilet blitt godt brukt. Det skal bli deilig å kunne ha en litt variert blogg igjen. Nå sitter jeg faktisk i sengen å blogger mens jeg prøver å få til å pakke også. Vi må kjøre til flyplassen om en time, så jeg har ikke så alt for god tid. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å se Gabriel igjen. Vi har vært 10 dagaer uten hverandre. For mange er sikkert det kjempe lite, men vi er ikke vandt til å være så lenge borte fra hverandre om gangen. I tillegg bor vi sammen så jeg er jo vandt til å se han hver eneste dag. Selv om det har vært godt å få savne han litt kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til å se han igjen. 

12 kommentarer

12 thoughts on “Byebye Tromsø

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *