Når brøytebilen tar over

Categories Festligheter

//annonselenke

Det verste med å reise i jula er alle forsinkelsene som følger med. I alle fall på dager der brøytebilen er mer på rullebanen enn flyene. I dag var en sånn dag å flyet mitt gikk nesten to timer senere enn hva det skulle gjøre. I tillegg skulle flyet mellomlande i Bodø så vi var ikke i Trondheim før 20.30. Skulle egentlig lande 18.30 haha. Jeg føler egentlig ikke at jeg kan klage da jeg så at hun vedsiden meg hadde en reiserute fra Tromsø-Bodø-Trondheim-Ålesund-Bergen. Jeg syntes det er stress å mellomlande i Bodø å hun skal lande 5 ganger før hun endelig er hjemme. Så jeg fant fort ut at jeg skulle slutte å syntes synd på meg selv å heller glede meg til å møte Gabriel på flyplassen. Det var utrolig godt å se han igjen. Føltes nesten som vi hadde vært flere måneder uten hverandre å ikke 10 dager haha. Nå skal vi nyte en god middag å et glass vin før sengen kaller. I morgen skal jeg opp tidlig for å dra på trening, JEG GLEDER MEG!

Jeg var så heldig å ha fått en pakke i posten mens jeg var i Tromsø. Endelig har jeg fått påfyll av verdens beste shampoo og balsam. Etter 3 uker uten skal det bli godt å få pleiet håret igjen. Shampoo og Balsam kan du finne HER

4 kommentarer

4 thoughts on “Når brøytebilen tar over

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *