Hva skal jeg skylde på nå?

Categories Hverdags

Jeg holdt på å starte dette innlegget med å skrive ” god morgen” men ombestemte meg når jeg så på klokken. For min del er det nesten god morgen, for dagen min startet for 2 timer siden. Det som skulle være en liten bytur i går ble en lang bytur. Alle som kjenner meg vet at jeg ikke drikker vin. Ikke på grunn av at jeg ikke liker vin for det gjør jeg virkelig. Men før når jeg drakk vin ble jeg så utrolig dårlig. Når jeg var i London hos broren min tok jeg ET glass vin å lå i sengen nesten hele dagen haha. I går drakk jeg KUN vin å formen er helt på topp.  Jeg vet ikke helt hva jeg skal legge skylden på neste gang jeg er dårlig haha.

Ellers skal jeg prøve å komme meg på trening i dag. Jeg har funnet ut at jeg må trene mest mulig før Januar. Det er alt for mange som har nyttårsforsett om å bli sunn å det går utover plassen på treningssenteret. I fjor stod jeg i kø så lenge på et apparat at jeg ble sur å dro hjem haha. Jeg får bare krysse fingra for at det ikke er like mange i år som i fjor. I fjor var det ubehagelig å trene i hele januar for det var så mye folk. HELDIGVIS roet det seg ned fra Februar å utover. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva skal jeg skylde på nå?

  1. Hahaha, var vært borti det samme, ikke altid lett å finne ut hva som gjør at du blir dårlig når man drikker. Men sånn er livet! Ha en fin kveld videre 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *