En ny start

Categories Festligheter

Tenk at vi er i et nytt år allerede. Jeg føler at 2015 har gått så utrolig fort. Nå er 2015 et lukket kapittel, et kapittel vi aldri vil få igjen. For min del syntes jeg det er helt greit egentlig. Jeg kjenner jeg er klar for et helt nytt år med mange muligheter. Jeg vet helt sikkert at 2016 kommer til å bli et bra når. Det kommer til å bli et år med mange muligheter, reising og flytting. I tillegg skal jeg jobbe ekstra hardt for å få til akkurat det jeg ønsker. Livet er for kort til å ikke følge drømmene sine, er det ikke? 

Ellers hadde jeg en super kveld igår. Var på fest som jeg sikkert ikke har vært på siden jeg var 15 år gammel. Selv om jeg liker fest mye bedre enn byen så er det litt skummelt når man har tilgang til alkohol hele kvelden. Jeg er den personen som virkelig hater å bruke penger på byen, derfor kjøper jeg meg sjeldent noe. En drink er mer enn nok haha. Hvor kjipt er det ikke å ha brukt 2500kr på alkohol? De pengene kunne du brukt på en fin veske eller en tur til en storby. Så ja, jeg er utrolig gjerrig når jeg er ute på byen. Men igår når jeg kunne fylle koppen så mye jeg bare ønsket var det ingenting som stoppet meg. For å si det sånn er det et under at formen er på topp idag. Men jeg hadde en utrolig morsm kveld i går så jeg skulle klart å tilgitt meg selv om jeg hadde vært dårlig idag. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *