No words needed

Categories Reise









I have no words! Wow, så utrolig fint det er her. Jeg har aldri vært et sted der jeg heller vil tilbringe tiden min på hotellrommet enn ute i gatene, men sånn er det nå. Jeg gruer meg allerede til å dra hjem på søndag, kanskje jeg bare skulle flyttet hit? Hadde vært en utrolig dyr månedsleie haha. Noen som vil være min roomie? En ting er i alle fall sikkert å det er at jeg og Gabriel kommer til å storkose oss i helgen. Men nå må jeg nesten løpe, vi har to stykker som har ventet på oss i snart to timer. Føler meg slem som faktisk er så treig. Jeg håper alle får en super dag ♥ jeg skal oppdatere mer senere

9 kommentarer

9 thoughts on “No words needed

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *