Et forhold som alltid vil vare

Categories Hverdags

Jeg syntes det er utrolig rart å tenke på hvor glad man kan bli i sånne små skapninger. Vi kan ikke snakke til hverandre, det er ikke en venninne og jeg kan ikke fortelle henne om problemene mine. Likevel er denne lille hunden det viktigste jeg har. Selv om man ikke har den kontakten man har med et menneske så får man så utrolig mye annet. Jeg er helt sikker på at Celine skjønner hver eneste gang jeg er lei meg, for hun kommer alltid bort ♥ Man har aldri noen garanti for et forhold både når det kommer til kjæreste og venninner. Men dette vet jeg vil vare for alltid. Det høres faktisk ut som en skikkelig klissete kjærlighetshistorie, bare at det er snakk om en hund istedenfor en gutt haha. Forresten, hva syntes dere om eple og kniven i bakgrunnen ? Jeg tror Gabriel er blind når det kommer til å legge merke til ting som IKKE skal være med på bilder, haha. 

10 kommentarer

10 thoughts on “Et forhold som alltid vil vare

  1. Du og hunden din er så søte sammen <3
    Haha! Kniven eplet la jeg ikke merke til ør du skrev det selv, for var så opptatt av å se på deg og Celine og det forholdet dere har sammen 🙂
    Ønsker dere en fin kveld, skjønne deg <3

  2. Så søt hund! Det er virkelig fantastisk at mennesker og dyr kan få så god kontakt sammen. Selv har jeg en katt, men hun oppfører seg litt som en hund. Hun møter meg i døra når jeg kommer hjem med en logrene hale, og hun kommer også bort til meg når jeg er trist. Dyr er herlige <3

  3. Er noe spesielt med forholdet til en hund også. Jeg føler også at hunden vår merker når vi er lei oss og kommer bort for å trøste. Man blir utrolig knyttet og glad i dyr (:

  4. Det er utrolig rart hvor knyttet vi blir til dyrene våre. Jeg prater masse med kattene mine og noen ganger svarer dem ved å mjaue tilbake, så jeg liker å tro at vi har en samtale, haha! 😀
    Syns eplet og kniven var kult, blir nok en ny trend det der, haha 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *