Ingen unnskyldning

Categories Trening

God søndag alle sammen ♥
Jeg håper dere har hatt en fin start på søndagen, det har i alle fall jeg. Dagen min har blitt brukt til å se serie og spise god mat. Perfekt, ikke sant? Jeg var utrolig redd for at jeg skulle våkne opp idag å være syk, men det var jeg heldigvis ikke. Det ble ingen bytur på meg igår da jeg hadde gått rundt med en skikkelig hodepine hele dagen som ALDRI ga seg. Jeg drakk sikkert flere liter vann for å få den til å forsvinne, noe som absolutt ikke hjalp. Jeg klarte så vidt å drikke igår for kroppen føltes så tung og sliten. Men idag føler jeg meg i skikkelig god form, derfor skal jeg en tur på trening om ikke så alt for lenge. Selv om jeg var ute i går er det ingen unnskyldning for å ikke kommeg seg på trening. Jeg er ikke den typen som ligger på sofaen hele dagen etter en tur ut, jeg MÅ røre på meg. 

3 kommentarer

3 thoughts on “Ingen unnskyldning

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *