A bowl of happiness

Categories Mat

God morgen alle sammen ♥
Finnes det en bedre start på morgenen enn en god frokost og Doctor Phil på tv’en? Jeg skal på senvakt i dag, og nyter derfor morgenen fult ut. Jeg syntes det er utrolig godt å jobbe seinvakt, for da får jeg en perfekt start på dagen. Jeg er alt for glad i å sove, så for meg er det umulig å starte morgenen på en bra morgen når jeg må opp tidlig. Da ser du meg løpe opp og ned trappen, kaste i meg frokosten og løpe ut døren haha. Nå skal jeg nyte resten av morgenen før jeg skal en tur på trening før jobb. I dag har jeg en skikkelig god dag, og den skal virkelig brukes på best mulig måte. 

Denne frokosten er forresten perfekt om du ønsker å kose deg i helgene eller litt ekstra i ukedagene. Det er sunt og ikke minst kjempe godt! Jeg bruker mager kesam med vanilje, jordbær, kiwi, blåbær, bringebær og questbar. Questbar er ikke et must men det er utrolig godt, og det gjør det lille ekstra. I tillegg er det genialt om du kjenner på søtsuget en dag. Det er så utrolig mye sunt og godt man kan bytte ut med det som er usunt. Men igjen så er det viktig å kunne unne seg noe usunt i blandt også ♥

13 kommentarer

13 thoughts on “A bowl of happiness

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *