New York, here we come

Categories Reise


Det er ikke mange dager siden jeg fortalte dere om mine studieplaner i New York. Etter jeg begynte å se på studie ble jeg helt besatt av byen. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har sikkert brukt 2-3 timer hver eneste dag på å lese blogger og google for å finne ut mest mulig om New York, jeg føler meg nesten litt…besatt? haha. Det er ingen tvil om at jeg har blitt biitt av bastillen. Jeg vil selvfølgelig besøke byen jeg mest sannsynlig skal bo i, i noen måneder. Så det skulle ikke mer til enn en ivrig Sofie, en tur innom ticket.no og booking.com. Vi reiser til New York 12 April å skal være der fram til 19 April, altså en uke. Hadde det ikke vært for at Gabriel har skole skulle jeg vært der mye lengre. Selv om jeg allerede har utfylt 3 sider i en bok med ting jeg må gjøre, hvor jeg ska spise og hva jeg skal se så vil jeg gjerne ha tips fra dere som har allerde har vært der. 

 

bildet er tatt fra www.google.no

15 kommentarer

15 thoughts on “New York, here we come

  1. Orh… Hvorfor reiser alle til New York søsken barnet mitt kom nett hjem fra å ha vært to eller tre uker i New York. Kan du ikke bare ta meg med i kofferten da?

  2. Ååå, spennende å følge deg i studie-tankene, haha! Jeg ville lett studert i New York om jeg hadde hatt mulighet 😀 Har aldri vært der selv, men håper du får en fantastisk tur i april!

  3. Hanne: Tuusen takk 😀 kan aldri få nok info og tips om NYC! Har du noen steder å anbefale som kan være litt billigere å bo i NYC nærme manhattan? har sjekket ut Brooklyn men var ikke så mye okei der

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *