Nå skjer det snart

Categories Sponset

Reklamelenke

I dag har jeg virkelig vært effektiv. Først har jeg vært å fått påfyll av vipper hos flinkeste Zelia på Beautystop, så dro jeg rett på trening. Jeg kom hjem for en times tid å ligger nå å slapper av før jeg skal på jobb i kveld. Det er SELVFØLGELIG meldt storm når jeg skal på jobb ikveld, æsj så ekkelt. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har vært på jobb hver eneste gang det har vært storm her i Trondheim haha. Det eneste jeg ønsker i dag er å kunne gjemme meg under dyna. Jeg virkelig hater storm, jeg syntes det er dødsskummelt. I alle fall så sterk storm som er meldt her i Trondheim. Jeg får bare bite tenna sammen å glede meg til denne dagen er over. Det var nesten helt vindstille når jeg begynte å skrive dette innlegget. På den korte tiden har vinden allerede tatt seg opp. Nå skjer det snart, wææ!

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå skjer det snart

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *