Finally my turn

Categories Mat

Er det bare jeg som har mandagsfølelse idag? Etter dagens trening var jeg klar for å dra på butikken å handle inn mat, det gikk jo ikke haha. Jeg har flere ganger i dag vært helt sikker på at det er mandag, jeg skjønner ikke. I morgen er det ENDELIG min tur til å ha litt fri etter 6 dager med jobbing. Gleden varer ikke lenge da jeg skal på nattevakt fra tirsdag til fredag. MEN det er så godt å vite at jeg har en hel dag der jeg bare kan slappe av, det trenger jeg. Siden jeg har bestemt meg for å gå ned noen kilo fram til vi skal til syden sånn at jeg kan spise MASSE mens vi er i syden, er det sunne og gode pannekaker som står på menyen i dag. Disse skal nytes mens jeg ser på pretty little liars, en perfekt søndag er det ikke? Rop ut om dere ønsker oppskrift ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Finally my turn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *