Det aller beste

Categories Mat

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor enkelte misliker mandager så sterkt? Jeg syntes mandager er en helt fantastisk dag. Når det er mandag starter en hel ny uke der du kan få masse nye muligheter. Hver mandag er en ny start føler jeg. I tillegg er hver mandag en uke nærmere hva enn du gleder deg til. Vinterferie, sydentur, storbytur, helg eller sommer. Det jeg syntes er aller best er at vi allltid drar på butikken å fyller opp kjøleskapet hver mandag. For et matvrak som meg så er faktisk det å ha et fylt kjøleskap en av mine største gleder hahah. De som har fulgt bloggen min lenge vet at jeg kun handler mat en gang i uken for å være så økonomisk som mulig. Så hver eneste mandag er kjøleskapet fylt med såå masse godt. Det er en fryd å se i kjøleskapet å kunne velge mellom så utrolig mye godt. Så for meg er mandag en fin fin dag. Derfor ønsker jeg alle sammen en super mandag ♥

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Det aller beste

  1. Er så enig med deg! Alle snakker om at mandag er noe herk, men det er jo starten på en ny uke som man kan gjøre til en bedre uke enn den forrige. Forstår ikke hvorfor mandager er pes for noen, mandag er ikke verre enn det du gjør den til selv 🙂 Du er så flink til å handle og det er alltid like spennende å se hva du handler hver mandag! Haha! Litt sær kanskje, men samme kan det være! Du vil ikke lage en video da en mandag der du viser faktisk alt du har handlet fremfor å ha det i en haug på bordet? Bare en tanke, fortell gjerne hva som er dine favoritter og hvorfor du kjøper det hver eneste uke 😀 Ser du er veldig smart som handler på rema 1000, verdens beste og billigste butikk spør du meg 😀 Ha en kjempe fin kveld, vakre du!

  2. Mandag er en fantastisk dag i uken, jeg elsker mandager selv 🙂 Så utrolig fine matvarer du har kjøpt idag, jeg har også vært å stor handlet idag! Noe som er så godt å få unnagjort. Håper du får en super uke! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *