Vil taco friste igjen?

Categories Ikke kategorisert

God kveld alle sammen ♥
Jeg har akkurat kommet hjem fra tacokveld sammen med noen venninner. Når noen jobber og noen går på skole er det ikke alltid bare å få tid til å møtes, så når vi først har tid er det alltid kjempe koselig. Etter denne kvelden er jeg usikker på om taco noen gang vil friste igjen. Jeg klarte selvfølgelig å spise GAMMEL mais. Det tok meg en og en halv lompe før jeg merket at maisen var dårlig. Jeg syntes det er helt utrolig at jeg ikke merket det før, for maisen smakte virkelig dritt. Om jeg plutselig blir dårlig i natt vet jeg hva det skyldes haha. Nå skal jeg slappe av litt med min kjære før jeg skal legge meg. Jeg må prøve å snu døgnet litt etter alle disse nattevaktene på rad. 

6 kommentarer

6 thoughts on “Vil taco friste igjen?

  1. Det hørtes koselig ut helt til den dårlige maisen kom inn i bildet. Æsj, da! Men håper kvelden var fin for det om 🙂 Ønsker deg en riktig god natt og håper du får til å sove godt i natt <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *