Jeg skulle kanskje hatt

Categories Ikke kategorisert

Hei god lørdag alle sammen ♥
I dag begynte jeg ikke på jobb før 3 å hadde derfor endelig tid til å få med meg dagslyset. Jeg hadde gledet meg til å endelig få litt mer varierte og finere bilder på bloggen men sånn ble det ikke i dag. Jeg lastet inn 33 bilder på datamaskinen å det var kun 2 stykker som var brukbar. Selv om Gabriel er verdens snilleste som faktisk orker å bli med ut for å ta bilder så suger han virkelig til å ta bilder haha.

Han er den typen som ikke sier i fra når håret ligger feil eller når man står som om man holder på å tisse på seg. Så jeg trenger vel ikke å si så mye mer, for dere skjønner sikkert hvordan bildene så ut. Jeg har faktisk vurdert å lage et innlegg der jeg legger med alle disse bildene, hadde ikke det vært noe? haha. Jeg skulle vel kanskje hatt meg en fotograf eller en venn som var god til å ta bilder. Eller så må bare jeg lære meg å posere annerledes, kanskje det blir bedre da haha

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg skulle kanskje hatt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *