Intervju + en alt for dyr smoothie

Categories Ikke kategorisert

Herregud for en stressende dag. Jeg som hadde tenkt å rekke å trene før jeg skal videre på jentekveld, det er bare å glemme. Dagen startet ganske rolig med et intervju med Adressa. Som jeg nevnte i går skulle vi snakke om mine erfaringer rundt bikinifitness. Jeg hadde helt ærlig aldri trodd at mine dypeste tanker og opplevelser skulle få så mye oppmerksomhet. Men det er likevel kjempe gøy å se. Jeg har vært litt nervøs for å tråkke på noen sine tær men jeg har skjønt i ettertid at ingen kan si at mine egne opplevelser og tanker rundt dette er feil. Jeg syntes likevel det er gøy da dette teamet er veldig mye i media for tiden, og det er vel ikke så mange som har snakket om de negative sidene?

Ellers har jeg fått vært å fikset vippene mine igjen, ENDELIG. Jeg føler meg alltid så naken når jeg selv føler at jeg begynner å få lite vipper. Så naken at jeg faktisk satt å redigerte vippene mine mørkere når jeg fikset disse bildene. Bilder er alltid ærlig eller hva? haha. Nå sitter jeg i sofaen å prøver å slappe av litt før kaoset med å finne ut hva man skal ha på seg i kveld starter. Selv om ikke formen er helt på topp skal jeg likevel prøve meg på en liten tur ut med jentene. Vi skal samles for å spise god mat og drikke før vi skal en liten tur på byen. Ja, vi drar på byen på en onsdag. Det kommer sikkert til å være oss og noen sjømenn ute på byen men vi skal nok få det morsomt likevel!

Forresten, jeg var å kjøpte smoothie på Kvikk bar i dag for aller første gang.  Det koset 133kr !!! for to smoothier, er ikke det sykt? Selv om det er den beste smoothien jeg noen sinne har smakt så er det ingen forklaring på så stive priser. 

7 kommentarer

7 thoughts on “Intervju + en alt for dyr smoothie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *