I dag vil jeg ikke vise meg

Categories Ikke kategorisert

I dag velger jeg å ikke posere foran noe kamera. Derfor fant jeg ut at et bilde av meg og Celine passer mye bedre enn å ta et bilde av hvordan jeg ser ut. Jeg var så heldig å våkne opp med øyekatarr i dag, trenger jeg å si noe mer? Øyet mitt er knallrødt, hovent og rennende. Jeg våknet opp i dag med øynene klistret igjen og jeg måtte bruke makt for å få opp øynene, haha æsj. Det aller verste er jo at jeg er helt avhengig av linser for å kunne se, derfor ble ikke øyet mitt noe bedre av at jeg måtte ta på linser i dag når jeg sto opp. Jeg er faktisk blind uten linser, så jeg hadde ikke så mange valg haha.

HVA GJØR MAN FOR Å BLI KVITT ØYEKATARR? Jeg kan ikke huske sist jeg hadde det, så jeg trenger noen skikkelig kjerringråd.

5 kommentarer

5 thoughts on “I dag vil jeg ikke vise meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *