I’m in love

Categories Outfit

Hva syntes dere om jakken min? Det var virkelig kjærlighet med første blikk når jeg så den, den er såå utrolig fin ♥ Jeg pleier aldri å finne noe på Vero Moda, men i går fant jeg utrolig mye fint. Så mye fint at jeg kjøpte meg to jakker og en bukse. Jeg kunne sikkert kjøpt halve butikken, men jeg prøver å begrense meg litt da jeg skal til Thailand om en uke og New York om en måned. Jeg regner med at jeg vil finne dobbelt så mye fint i New York. 

Nåå skal jeg bare slappe av på sofaen før min siste nattevakt denne uka. Jeg og Gabriel har snakket om å dra ut å spise, men jeg vet faktisk ikke om jeg orker. Det er bare 4 timer til jeg begynner å jobb, føler ikke at vi rekker så mye på den tid?

6 kommentarer

6 thoughts on “I’m in love

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *