Alt er kaos

Categories Reise

Får øyeblikket svømmer jeg i rot, jeg kjenner jeg blir gal. Jeg skjønte at jeg kom til å få en stressende kveld når jeg tok valget om å dra ut å spise, men men. Jeg burde egentlig gjøre alt annet enn å blogge, men jeg tar meg tid. Rett og slett for at jeg er lei av å pakke, lei av å finne fram ting og lei av å rydde. Selv om bildene viser det motsatte så har jeg faktisk ryddet i hele kveld haha. Nå skal jeg laste ned litt pretty little liars sånn at jeg har noe å se på under flyturen, sånn at den forhåpentligvis går fort. Enn at jeg er på vei til Thailand i morgen på denne tiden, herregud så heldig jeg er!

6 kommentarer

6 thoughts on “Alt er kaos

  1. Å kjære vene! Så heldig du er <3 Håper virkelig du får en fin flyreise og at du skal kose deg masse når du kommer frem 🙂 Du fortjener en ferie nå, sånn som du står på å jobber og sliter deg ut ^^,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *