Jeg er heldig

Categories Reise

Jeg kan nesten ikke tro at jeg faktisk er i Thailand. Det å reise hit har vært en drøm så lenge jeg kan huske, og endelig er jeg her. Hotellet vi ligger på er kjempe fint, i tillegg er stranden bare noen få minutter unna. Nå skal vi dra på stranden for å nyte det vi har igjen av formiddagen her. I Hua Hin er nå klokken 13.40, så vi ligger en god del timer foran dere. Jeg gleder meg masse til å se hva denne byen har å by på, og ikke minst å vise dere. Jeg kommer til å legge ut masse på snap, så for dere som vil følge meg der heter jeg sofieeec. Jeg håper alle får en god morgen hjemme i kalde Norge, hehe! Jeg føler meg såå heldig akkurat nå.

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg er heldig

  1. Å, så heldig du er! Jeg kom akkurat hjem fra 1 mnd i Thailand, du har masse bra å se frem til! Kos deg 🙂 Utrolig fin blogg du har forresten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *