Feeling rich

Categories Reise

What a night ! Jeg tror nok aldri jeg klarer å venne meg helt til prisene her i Thailand, det er så sykt billig. I dag spiste vi den dyreste middagen hittil og den kostet 700kr. 700kr for alkohol til to personer, dessert og middag, hvor billig er ikke det? Det verste er at vi dro på en eksklusiv resturant, likevel er det så billig. Vanligvis har vi betalt 150kr for middag, så det er jo en ganske stor prisforskjell men likevel så billig. Jeg føler meg nesten rik når jeg er her, for man har faktisk råd til absolutt alt. Jeg tenker ikke over hva jeg bruker pengene på, for det koster ingenting. Vi tok taxi i ca 30 min til sammen tur-retur i dag, og det kostet ca 80 kr til sammen. 

Den dagen jeg virkelig begynner å tjene penger skal jeg kjøpe meg et feriehus i Thailand som jeg skal reise til når jeg vil. Det blir nok ikke Hua Hin da jeg egentlig ikke syntes det er noe fint her. Det er noen få plasser som skiller seg ut, ellers er det bare rot og lite gjennomført. Men til tross så er fortsatt veldig koselig her. Denne rotete byen har en liten sjarm over seg, det skal den ha. Jeg kjenner jeg gleder meg til vi skal reise til Phuket og Krabi, der tror jeg det er mye finere og mer idyllisk. 

14 kommentarer

14 thoughts on “Feeling rich

  1. Selv om man ser datoen på dette bilde så synes jeg det er helt feil av deg og reposte så det kommer opp igjen på snapstoryen (:
    Hadde du likt at Morten hadde reposta bildet av seg og eksen sin?

  2. Anonym: For det første så posta jeg ikke et bilde av meg og eksen min, jeg posta et bilde av meg 🙂 Det ligger masse bilder av han på bloggen, så finne de bildene kan folk gjøre uansett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *