Let me show you my room

Categories Reise

Her har dere en liten smakebit på hotellet vi sover på. Jeg vil virkelig anbefale dette hotellet til alle som skal til Hua Hin. Hotellet er kjempe fint, det er utrolig stort, det er 5 basseng her, i tillegg til 5 resturanter. Servicen er tipp topp og beliggenheten er perfekt. Nåå skal jeg dra nytte av at bassenget er rett utenfor hotellrommet vårt, og jeg skal nattbade for aller første gang. Jeg tror jeg må være tidenes kjedeligste person som ikke har nattbadet før, men det er en første gang for alt. Jeg håper alle får en fin dag/kveld ♥ vi snakkes

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Let me show you my room

  1. åå, der var det utrolig fint! Hva heter hotellet, skal kanskje til Hua Hin i februar 2017 (har ikke helt bestemt oss for reisemål enda), men det så veldig fristende ut å bo der!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *