Sorry and goodnight

Categories Reise

Da er klokken 01.00 her i Bangkok. Jeg skal opp om 5 timer, så jeg begynner å kjenne stresset. Jeg håper egentlig at jeg er kjempe trøtt på flyet imorgen, sånn at jeg får sove på flyturen hjem igjen. Bare tanken på å sitte 10 timer på fly får meg til å grøsse. MEN jeg får se det positive i det, for jeg får masse tid til å jobbe med bloggen. Jeg må bare beklage for at jeg har vært ekstremt dårlig til å svare på kommentarer, men jeg glemmer det litt når jeg er i feriemodus. Jeg tilbringer ikke så mye tid foran pcen, så når jeg først gjør det er det for å publisere et innlegg. Men om 24 timer er jeg hjemme i Norge, så da er det tilbake til rutiner. God natt alle sammen ♥
 

4 kommentarer

4 thoughts on “Sorry and goodnight

  1. Så herlig det der så ut!
    Er ikke gøy å måtte opp å fly midt på natten/tidlig morgen, trust me I know, men ønsker deg en fin flytur^^
    og som du sier er det jo en ypperlig mulighet til å jobbe med blogg (:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *