Pakket og klar

Categories Innkjøp

Etter bare en uke hjemme er  jeg er snart klar for å dra igjen. Imorgen reiser jeg og jentene på hyttetur til Sverige, der vi skal være i 3 dager. Selv om det bare er en weekendtur vi skal på, kjenner jeg allerede hvor jeg gleder meg til å reise bort. Jeg føler nesten at rastløsheten min er en sykdom, for den plager meg nesten hver eneste dag. For meg er det ikke noe som heter hjemme best, men borte best haha. Så de neste dagene skal virkelig nytes. Jeg skal til og med ta med slalomskiene mine, for i år SKAL jeg stå på ski. Jeg har også hørt at bakkene er mye brattere der enn hva de er her i Trondheim, so wish me luck. Det tror jeg virkelig at jeg trenger. 


Ser dere linselusa? Hun måtte få være med på bildet til slutt, haha.

 

1 kommentar

1 thought on “Pakket og klar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *