Uthvilt, hva er det?

Categories Ikke kategorisert

For første gang på mange år skal jeg prøve å være fornuftig å legge meg tidlig. Jeg hater meg selv hver eneste morgen for at jeg la meg så sent, så i morgen skal det være annerledes. Det må virkelig være verdens beste følelse å kunne våkne tidlig og faktisk være uthvilt, er det mange som kjenner på den følelsen? Jeg syntes det er såå utrolig mye spennende å se på tv og macen når klokka begynner å nærme seg 12-1, haha. Men nå skal jeg legge fra meg macen. Alt for å få skjønnhetssøvnen. Såå jeg skulle bare en tur innom for å ønske alle en god natt ♥

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Uthvilt, hva er det?

  1. Det er ikke ofte jeg får den følelsen, ihvertfall ikke på hverdager. Uansett hvor tidlig jeg legger meg er det alltid et helvete å stå opp på morgningen, syns nå jeg. Håper du får sove godt da 🙂 Ønsker deg en god fredag imorgen også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *