Litt typisk, ikke sant?

Categories Ikke kategorisert

Saturday Vibes

Da er det virkelig lørdag igjen, hvor blir tiden av? Sist lørdag hadde jeg så absolutt ikke noe lyst til å dra ut, rett og slett for at jeg er tidenes bestemor. Men gjett hva? Jeg hadde virkelig the time of mye life. Jeg sa nok noe dumt og gjorde ting jeg sikkert ikke burde gjøre, men herregud så morsomt jeg hadde det. Så morsomt at jeg har lyst å dra ut i dag også. Selvfølgelig skal jeg jobbe de få dagene jeg faktisk føler for å dra ut, typisk ikke sant? Men jeg har vel viktigere ting å gjøre, som å slappe av, ligge på sofaen, spise og se på ekstrem oppussing mens jeg gråter en liten skvett. Det er faktisk bare 4 timer til jeg begynner på jobb, så jeg må vel utnytte den lille tiden jeg har igjen hjemme. Ha en fin lørdag alle sammen ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Litt typisk, ikke sant?

  1. Synes at du hadde utrolig fint hår der og du har utrolig fint hår nå også 😍
    Ikke vær hard mot deg selv (nå snakker jeg ikke bare om innlegget her altså), du er nydelig Sofie! Ikke rart at Morten er forelsket i deg 😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *