Dinner date at Delicatessen

Categories Reise


54 Prince St, New York, NY 10012, USA

01.20 AM. Denne tidsforskjellen gjør det virkelig vanskelig å blogge, når jeg skal legge meg begynner dere å stå opp. I kveld tok vi banen til Soho for å spise på delicatessen. Jeg har både hørt og lest utrolig mye positivt om denne resturanten, og nå skjønner jeg virkelig hvorfor. Kjempe god service, flott lokale og ikke minst super god mat. Vi bestilte cheeseburger spring rolls til forrett, dette er virkelig å anbefale. Sikkert en av de få resturantene i verden du kan spise noe sånt, vil jeg tro. Hovedretten ble beef and fries som virkelig falt i smak. Nåå er jeg stappmett og kjempe trøtt, så vi snakkes i morgen ♥

Jeg må bare beklage for kvaliteten på bildene, men kameraet mitt ble selvfølgelig ødelagt. Noe som virkelig suger for jeg hadde gledet meg til å ta bilder på denne turen. Lenge leve Iphone kamera ♥ haha

8 kommentarer

8 thoughts on “Dinner date at Delicatessen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *