A walk through Central Park

Categories Reise

My favorite place

17.35 PM. Wow, i am speechless. Central Park er virkelig noe utenom det vanlige, og noe man absolutt burde oppleve. Jeg tror vi var i parken over 3 timer i dag, likevel fikk vi sikkert ikke sett halvparten engang. Dette har virkelig blitt en av mine favoritt steder, og jeg kommer nok til å dra hit å nyte sola flere dager. Vi skal allerede tilbake i morgen for å spise frokost. Høres ikke det koselig ut? Nå er vi tilbake på hotellet for å slappe av litt før vi skal til Soho for å sjekke ut shoppingen, Little Italy og China Town. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dere som har dratt på weekendtur til New York. Hvordan har dere hatt tid til å gjøre alt dere ønsker? Jeg rekker så vidt å skrive dette innlegget for jeg stresser sånn med å komme meg ut igjen, haha. Vi snakkes ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “A walk through Central Park

  1. Herlighet så utrolig heldig dere er som får oppleve byen som aldri sover og som minner mest om Sex og singelliv 😀 Nydelige bilder! <3 Kos dere videre og nyt livet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *