Time Square at night

Categories Reise

02.15 AM. i dag bestemte vi oss for å gjøre noe annet enn å dra tilbake til hotellet for å sove før klokken 12. Skulle nesten tro vi har fylt 80 år allerede, haha. I dag hadde jeg lyst til å sjekke ut Time Square om natten, noe som absolutt var verdt opplevelsen. Vi har vært på Time Square en gang tidligere og da ble jeg ikke særlig imponert. Dette stedet er virkelig en turistfelle, og før du vet ordet av det så har du kjøpt noe du så absolutt ikke trenger. I tillegg er det aaalt for mange mennesker samlet på et sted. Noe min tålmodighet så absolutt ikke tåler haha.

Men i dag fikk jeg et litt annet syn, for Times Square er virkelig noe for seg selv når mørket har senket seg. I dag fikk vi også oppleve Fast and Furious in real life. Det var en stor gjeng med dyre biler som sperret av hele gaten mens de sto ute på gata og danset til høy musikk. Så jævlig harry egentlig, men det var utrolig kult å se i virkeligheten. Politiet var selvfølgelig å stoppet de nesten med engang, men det var moro så lenge det varte. Nåå er det på tide at jeg får litt søvn før det venter en ny dag med nye opplevelser. God natt/morgen alle sammen ♥

1 kommentar

1 thought on “Time Square at night

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *