Xoxo gossip girl

Categories Reise

Sit on the stairs at the met like Blair and Serena

17.45 PM. Er det virkelig lørdag allerede? Jeg syntes tiden går alt for fort, noe som er utrolig kjedelig når man virkelig har så mye man ønsker å gjøre. I løpet av en dag er vi kanskje to timer til sammen på hotellrommet, ellers er vi ute å utforsker hva New York har å by på. Jeg har så ekstremt vondt i bena mine hver dag, haha. Vi går ca 20-25.000 skritt om dagen, noe jeg i alle fall syntes er kjempe mye. Men jeg er bare glad vi får trimmet litt på denne turen også, for jeg vil nok tro jeg veier et par kilo ekstra når jeg kommer hjem. Bare en vanlig baguett med egg og skinke på inneholder rundt 700kcal, noe som egentlig er ganske sykt haha. Men jeg stresser så absolutt ikke, er man på ferie så er man på ferie. 

Er det noe man absolutt må gjøre om man er en gossip girl fan, så er det å sitte på trappene på The met som Serena og Blair gjør i serien. I morgen tenkte vi at vi skulle sjekke ut det ene hotellet fra gossip girl, i tillegg til at vi skal se på leiligheten der Nate bodde. Stalkers? neida.. joda haha. Nå skal vi ta oss en tur på Rockfeller for å se solnedgangen. Jeg tror det kommer til å bli en helt utrolig opplevelse. 
 

3 kommentarer

3 thoughts on “Xoxo gossip girl

  1. Så kult! Skulle gjerne vært og sittet der selv, hehe.
    Gøy å utforske sånt da. Å være et sted kjent folk har vært i serier er morro ^^
    Håper solnedgangen var flott (:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *