Jeg lærer aldri

Categories Ikke kategorisert

Hvordan unnskyldning skal jeg bruke for å ikke ha skrevet blogginnlegg før nå? Neida, det finnes vel ikke så mange unnskyldninger. Sannheten er i alle fall at jeg våknet for bare noen timer siden. Er det en ting dere skal vite om meg, så er det at jeg ikke fungerer på lite søvn. Jeg går rundt å gjesper hele dagen, har vanskeligheter med å konsentrere meg og har lettere for å irritere meg over ting. Så som dere sikkert skjønner så må jeg ha nok søvn for å komme meg gjennom dagen. Det kommer kanskje heller ikke som et sjokk at jeg sovnet på sofaen med engang jeg kom hjem. Våknet noen timer senere å følte meg mer ubrukelig enn før jeg tok en powernap, når skal jeg lære? aldri sikkert. Jeg vet at man gjerne bare skal sove 10-15 minutter, men det er virkelig lettere sagt enn gjort. 

Nå skal jeg ut å gå cardio og nyte været vi har her i Trondheim. Selv om jeg nesten sov bort hele dagen må jeg nyte de få minuttene jeg har igjen av sola haha! Ha en fin kveld alle sammen ♥

1 kommentar

1 thought on “Jeg lærer aldri

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *