Mye vanskeligere enn jeg trodde

Categories Ikke kategorisert

Som jeg har nevnt tidligere skal jeg lære meg å sette på vippeextensions og jeg har nå begynt. Jeg hadde min første dag i dag faktisk. Jeg kan vel ikke akkurat si at det gikk som jeg hadde håpet, MEN øvelse gjør mester. Jeg har tatt med meg vipper og lim hjem å sitter nå å øver mens jeg ser på Top Model. Jeg hadde aldri forestilt meg hvor vanskelig det faktisk er, for det ser så utrolig lett ut når de proffe gjør det. Men det man også må huske er at alle starter et sted, og en dag er det min tur til å virkelig kunne det. Såå jeg får bare fortsette å øve, for dette SKAL jeg klare. Wish me luck ♥


This is my face right now, haha. Skal legge ut et bilde med et kjempe smil når jeg begynner å klare det, i promise!

3 kommentarer

3 thoughts on “Mye vanskeligere enn jeg trodde

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *