Pizza for alle pengene

Categories Ikke kategorisert

HEI OG GOD KVELD ALLE SAMMEN ♥ Nå sitter denne bortskjemte jenta å venter på hjemmelaget pizza. Jeg er så heldig å ha en kjæreste som utrolig nok liker å lage mat, finnes det virkelig sånne gutter? Det passer i alle fall perfekt for meg, for jeg syntes det er så sykt kjedelig å lage mat haha. Nå skal vi bruke resten av kvelden på å spise pizza og se Paradise hotell. Imorgen skal jeg opp klokken 05.00 for å dra på trening og jobb, en perfekt start på fredagen eller hva? Det er faktisk utrolig deilig å starte dagen med trening, jeg får skikkelig energi resten av dagen. Jeg anbefaler alle B-mennesker til å stå opp ekstra tidlig en dag å komme seg på trening, jeg kan love at det er verdt det.


Nå kom endelig pizzaen på bordet, så da snakkes vi ♥ 

3 kommentarer

3 thoughts on “Pizza for alle pengene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *