Jeg reiser igjen

Categories Reise

Hei alle sammen ♥ I skrivende tidspunkt sitter jeg godt plassert på gulvet foran speilet. Planen var vel egentlig å sminke seg, men jeg fant ut at jeg ville vente litt. Jeg kommer til å angre i kveld om sminken er dårlig på grunn av at jeg har hatt den på alt for lenge. Nåå skal jeg snart kjøre på flyplassen å hente min kjære mor, herregud så jeg gleder meg! Jeg har faktisk ikke sett mamma siden desember, noe som er alt for lenge siden. Hun skal ikke være lenge i Trondheim for i morgen reiser jeg og mamma til Riga. Jeg har aldri vært i Riga før så jeg er super spent. Er det noen av dere som har vært der før som kan gi meg noen gode tips? Jeg trenger tips til shopping, resturanter, ting å gjøre og alt dere kan komme på. 


Nåå må jeg fortsette pakkingen, så vi snakkes ♥ 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg reiser igjen

  1. Det er jo bare så gøy å reise <3 Elsker det selv 🙂 Skal til Budapest med familien min om en ukes tid bare. Og i går kom jeg hjem fra en svipptur til Oslo. Riga er sikkert en kjempe kjekk og flott by! Du må kose deg så masse :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *