Let’s dress up

Categories Outfit

Kjole fra Zara // Sko fra Nelly 

I dag er det skikkelig varmt og deilig IGJEN, er det virkelig sant? Jeg kan ikke huske sist vi hadde så fint vær over en lengre periode her i Trondheim. Det er utrolig deilig å endelig kunne finne fram de plaggene man pakket bort når vinteren kom. Er det et plagg jeg har savnet å bruke så er det kjole!! Jeg bruker nesten aldri kjole på vinteren, rett og slett for at jeg ikke syntes kjole og strømpebukse er fint haha. I tilegg må du ha store boblejakker og boots for å ikke fryse i hjel, noe ikke jeg synes matcher en kjole. Kjole er ment for sommeren, sånn er det bare haha! Nåå skal jeg bruke resten av kvelden ute i varmen, ha en fin dag alle sammen ♥

11 kommentarer

11 thoughts on “Let’s dress up

  1. Kjempefin sommerkjole og knall kule sko til:). Jeg beundrer deg som greier å gå i slike høye sko, kjempestilig:). Ha en fin dag videre:):)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *