Nå er eventyret over

Categories Ikke kategorisert

I skrivende stund sitter jeg på gardemoen å venter på flyet mitt hjem til Trondheim. Jeg kan egentlig ikke forstå at det har gått 8 dager allerede. Hvor ble tiden av? Det er heldigivs ikke så lenge til jeg skal tilbake til Tønsberg, så jeg skal vel ikke klage. Det blir uansett veldig godt å komme hjem til Gabriel og Celine, det gleder jeg meg til.

Igår hadde girls night out. Det endte med at jeg og Julie dro alene på byen, men vi hadde det utrolig morsomt. Jeg fikk også møtt mange jeg ikke hadde sett på kjempe lenge, noe som var utrolig hyggelig. Nå går flyet mitt snart, så jeg må vel begynne å pakke sammen. Vi snakkes i Trondheim ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “Nå er eventyret over

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *