Uheldig start på helgen

Categories Outfit

Idag våknet jeg opp til tidenes kink i ryggen, noe som egentlig var helt jævlig. Jeg klarte så vidt å komme meg opp av sengen og måtte få hjelp av Gabriel haha. Idag har jeg virkelig fått prøve meg på livet som 80 år, noe som ikke var bare enkelt. En ting er sikkert, og det er det at jeg har fått et helt nytt syn på de som har vondt i ryggen, for nå har jeg virkelig fått kjent selv hvordan det er. Det ble uansett legebesøk som endte med sykemelding og smertestillende, så da skjønner dere hvor spennende helgen min kommer til å være.

Jeg er heldigvis så utrolig heldig å ha verdens beste venninner som kommer på besøk å holder meg med selskap på dager som dette. Det skal ikke mer til en disse to før humøret er tilbake på topp, så det er herlig. Nåå skal vi bare slappe av, kose oss med taco og snakke til langt på natt. Hadde det ikke vært for tabelettene mine skulle vi tatt oss en glass vin ikveld, men jeg tror jeg står over den haha. 


Caps – Nelly / Topp – Bikbok / Shorts – Bikbok / 

PS, jeg er ikke så fresh idag hehe. Skulle gjerne tatt bilde av meg selv nå å lagt ut, men jeg velger å spare dere ♥ your welcome

1 kommentar

1 thought on “Uheldig start på helgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *