Tinder hack

Categories Ikke kategorisert

Jeg hadde en super hyggelig kveld igår med to gode venninner. Vi satt ute til langt på natt å drakk vin ( brus på meg ;P), skravlet og spiste sjokolade. Jeg er virkelig heldig som har såå flotte mennesker i livet mitt.

Jeg fikk meg også mange nye venner i natt, takket være Jorunn og Stine. Jeg er ikke singel bare så det er sagt, jeg fikk meg bare en ufrivillig tinder konto igår. Det er veldig mange år siden jeg har vært på tinder, så det var utrolig morsomt å se hvordan det fungerer. Det var også utrolig fascinerende å se hvor mange rare mennesker det er i denne verden. Spør du om sex før du i det hele tatt har sagt noe annet til en person mangler du virkelig sosiale antenner, og det er alt annet enn sjarmerende. Bare et lite tips 😉 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tinder hack

  1. Herlig bilde! <3
    Hehe, jeg snoker alltids på tinderen til bestevenninnen min, ettersom jeg er forlovet og aldri har prøvd ut slike apper. Sykt mye snodige mennesker der inne, og noen starter samtalene på SÅ syke måter!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *