Litt uflaks bare

Categories Ikke kategorisert

Okei…det er ingen hemmelighet at denne bloggen har vært ekstremt dårlig de siste dagene. Først har jeg hatt så vondt i ryggen at jeg så vidt har orket å oppdatere dere, så klarte jeg nesten å drepe hunden min, og nå når jeg ENDELIG orker å gå ut å ta ordentlige bilder da sluttet minnekortet å fungere haha. Jeg vet ikke hvor mye uflaks man kan ha på en uke, men det må vel begynne å gå oppover snart, ikke sant?Jeg skal dra på Elkjøp å kjøpe nytt minnekort imorgen, så da skal jeg være back on track. 

 

For øyeblikket ligger jeg bare å later meg på sofaen mens jeg beundrer håret mitt. Jeg har aldri i mitt liv vært så fornøyd med noe jeg har gjort med håret mitt før. Jeg har lenge ønsket å prøve en kald blondfarge, men jeg har alltid møtt motstand fra frisørene. Jeg vet selv at det sliter på håret å bleke det, men det er da mitt hår og mitt valg, så hvorfor ikke gjøre det jeg ønsker? Jeg fikk heldigvis ønsket mitt oppfylt denne gangen, og jeg er SÅÅ fornøyd!!

6 kommentarer

6 thoughts on “Litt uflaks bare

  1. Huff så mye uflaks da.. Håper du finner en løsning, å at du er bedre <3 Ble en utrolig fin farge på håret ditt 😀 Du er kjempe nydelig <3
    Ha en fin kveld videre <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *