Når fotografen forsvinner

Categories Ikke kategorisert

I dag har jeg ingen fotograf da Julie dro på jobb, og minnekortet mitt er sporløst forsvunnet. Så jeg håper dere overlever å se på bilder som er tatt med kameraet på macen 😉 Jeg er egentlig ikke så nøye på det, og syntes kameraet på macen funker nesten like bra som kameraet mitt. Eneste ulempen hadde jo vært å måtte ta med seg macen overalt for å ta bilder haha. 

I dag har vi hatt kjempe fint vær i Tønsberg, men jeg har kun ligget på sofaen da formen ikke er helt på topp Jeg er heldigvis mye bedre i dag enn hva jeg var i går,  så det går heldigvis riktig vei. Nå sitter jeg egentlig bare å venter på at tanta mi skal komme hjem sånn at jeg får sagt hei til henne også. Hun har vært super snill å lånt meg leiligheten mens hun er borte, noe jeg virkelig setter pris på da mamma ikke bor her mer. Nå skal jeg fortsette å se på Orange is the new black, så vi snakkes ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *