Ikke helt som planlagt

Categories Ikke kategorisert

Jeg må nesten le litt av meg selv, for denne sommeren ble alt annet enn hva jeg hadde planlagt. Jeg hadde tenkt å jobbe masse, spare penger, kun være hjemme og virkelig satse på treningen. Jeg er nå hjemme i Tønsberg, her jeg har vært siden 12 juli. Jeg har brukt alt for mye penger, trent alt for lite og spart mindre enn planlagt. 

Da jeg klarte å skade ryggen min og ikke kunne jobbe fikk jeg spørsmål om å komme hjem til Tønsberg, noe jeg selvfølgelig ikke takket nei til. I tillegg var jeg så heldig å få billett til slottsfjell, noe jeg heller ikke kunne takke nei til. Jeg kan vel si det sånn at budsjettet sprakk første dagen på slottsfjell, og jeg mistet vel litt kontroll etter det også. Det er de siste ukene jeg har kjent hvor deilig det er å bare .. leve. Det er ikke mange dager til hverdagen er et faktum, så jeg får vel nyte de siste dagene i Tønsberg.

4 kommentarer

4 thoughts on “Ikke helt som planlagt

  1. Hehe, pleier ofte å være sånn at man har store planer om å jobbe mye, og å spare mye penger i sommer men er ikkje alltid det blir slik 🙂
    Men så lenge du har hatt en fin sommer fordi om, så er det jo faktisk det som teller <3
    Ha en riktig fin dag 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *