Mat mat og mer mat

Categories Ikke kategorisert

Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter lunsj og shopping med noen venninner. Det er ikke så alt for ofte man ser hverandre lengre, så det er utrolig hyggelig de gangene man har tid. Disse jentene ble jeg kjent med første året på videregående, for hele 6 år siden. Det er nesten litt skremmende å se hvor fort tiden går. 6 år senere bor vi på 3 forskjellige steder, en av oss har barn og vi har plutselig blitt “voksen”. Det er vel uansett sånn det skal være, jeg kan jo ikke akkurat forvente å være på samme sted i livet som da jeg var 16 år gammel. Eller.. noen er vel det enda. Jeg er heldigvis ikke det, haha. 

Nå skal jeg komme meg en tur på trening, før jeg skal ut…. igjen. Jeg syntes det er utrolig kleint å innrømme hvor mye jeg faktisk drikker, men det er KUN om sommeren. Det er viktig å nyte livet mens jeg kan, ikke sant? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Mat mat og mer mat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *